Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



vineri, 23 decembrie 2016

1. E-atâta pace că auzi Şi mersul stelelor cum cântă Şi roua de pe crinii uzi Cum picură-n tăcere sfântă. R: Aşa-ntr-o linişte şi-un har Poate ai să vii Isuse iar Când nimeni nu s-ar aştepta Atunci va fi venirea Ta 2. E-atata liniste pe sus si-n toate-i parca-atata pace de-aud cum Mana Ta, Iisus, lumina spicelor desface. 3. E-atat pace-n jur, ca simti cum duhul rugaciunii zboara, si ca un stol de ingeri sfinti curate doruri te-nfasoara. 4. E-atâta pace-n jurul meu Şi parcă-i totu-n aşteptare Şi-n taina unei sfinte frici Iubirea inimii tresare. 5. O, Doamne acum Te rog să-mi ţii Fiinţa cu vegherea-ncinsă Ca-n orice ştrajă-ai fii să vii Să-mi afli candela aprinsă. Scrisă de Pr Traian Dorz Tezaur Oastea Domnului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.