Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



miercuri, 6 ianuarie 2016

Ascultă-mă, Tăcere


Ascultă-mă, Tăcere
Eu ştiu că taina ta
E-o simplă mângâiere
Ce-alungă vorba rea...

Ascultă-mă, Tristeţe
Şi nu mă mai privi
A mea tinereţe
Tu n-ai s-o poţi umbri...

Ascultă-mă, Mirare,
Rămâi aşa cu eşti
Lumina cea, din care
Copiii smulg poveşti...

                                                    Ascultă-mă, Speranţă
                                                    Şi nu te speria
                                                    Te rog, toată viaţa
                                                    Să mergi în faţa mea!

Tăcerea și Mirarea
În inimă le-adun...
Tristețea, Disperarea
Le-ascund și nu vă spun...
                                                  Vă rog să nu vă mire
                                                  Că în inima mea
                                                   E loc pentru Iubire
                                                   Mai mult, decât ați vrea...



Ascultă-mă, Trădare
Cui, oare te închini
Atunci, când eşti în stare
Să sfarmi şi dezbini?

Iubire, tu  mă ascultă
Şi nu mă ocoli!Tu nu poţi fi prea multă
Puţină doar poţi fi...

text de Radmila Popovici-Paraschiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.