Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



miercuri, 15 iulie 2015

Cântecul iubirii mele

Vreau să te iubesc fără să te sufoc .   

 Să te apreciez fără să te judec .
Să-mi unesc viaţa cu a ta fără să te înrobesc,
Să te invit fără să ridic pretenţii,
Să te las fără să mă simt vinovată ,
Să te critic fără să te rănesc
Să te ajut fără să mă umilesc.
Dacă îmi poţi oferi acelaşi lucru,
Atunci vom putea cu adevărat să ne întâlnim
Şi să ne facem unul celuilalt viaţa mai bogată

  Text :Virginia Satir

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.