Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



duminică, 26 februarie 2012

Ruga intre doua taceri !



Vin astazi, Doamne, sa îti cer iertare
ca am iubit prea mult albastrul cer
si-am îndraznit sa îmi ridic privirea
crezând ca, înca, dreptul am sa sper.

Îti cer iertare de-am gresit cu fapta
când am trait prin munti de unul singur
si-am haiducit cu soimii si cu cerbii,
din iarna pân'a dat stejaru-n mugur.


 Ma iarta, Doamne, pentru primavara
ce-am locuit-o-n ochii unui vultur.
Am vrut sa fur discret un colt din soare
si în oglinda râului sa-l scutur.

Îti cer iertare, poate-am fost prea lacom
dorind sa fie doar a mea câmpia.
O vara am sperat sa-mi creasca aripi,
spre soare sa ma-nalt cu ciocârlia.

Si sa ma ierti pentru c-am strâns sub pleoape,
cu sârg, toti norii toamnei, pâna când
ca într-o ruga, spusa doar în soapta,
i-am transformat în lacrimi, rând pe rând.....

 Cat rau poate face omul fatarnic...si cat poate rani minciuna....Doamne...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.