Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



sâmbătă, 24 decembrie 2011

Invata-ma sa zbor Doamne,.......precum un vultur ....Doamne....

Ce lume s-a stins intre crezuri goale de lut
Ce timpuri am prins, cu idei ce noi nu le-am vrut.
Tristetea ne-a impins intr-un nor de paie si fum
Prezentul ne-a inchis intre vremuri moarte de mult
Ce lume in vremuri oarbe, ce-amaruri am plans
Ce jocuri si teluri moarte, ce pamant infrant
Cine-ar fi spus ca astazi lumina se va stinge
tarand cu ea in adancuri puterea de-a spera?!
Si totusi...
Cei vechi credeau
 că te-a furat din Cer 
 Titanul Prometheu,
Ca oamenii
 să crească în puteri    
Iar eu, 
Te vreau simbol al vieţii mele 
Pe tine Focul
 coborât din stele!
Mă uit cum pâlpâi,
 cum te-nvăluieşti
Cum te ridici în flacără,
 cum creşti
Şi ascult cu ochi-nchişi
 ce povesteşti
Si eu as vrea ...de acum ... 
Să fiu o sursă
 de lumină şi căldură.  
Să degajez mereu
 din viaţa mea sărmană,  
Lumină, dragoste fără prihană.
Chiar de-oi rămânea până la urmă, zgură  
Să ştiu că mângâierea mâinii mele 
A alinat în lume vre-o rană,  
Şi că scântei din gândul meu, 
Au luminat un întuneric greu,
Şi  atunci viaţa mea nu va fi vană.  
Voi fi, atunci şi eu ca tine, 
Tu Focule cu pâlpâiri senine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.