Motto

Sacrificiul sacrificiilor e acela de a suferi si a muri pentru pacatele pe care nu le-am comis( ele nu sunt in Mine ) dar Le-am asumat si asta numai Iisus Hristos a facut !
Să biruiesc lipsa de măsură a răului printr-o iubire şi un bine fără măsură pentru că nimic nu dăinuie în afara iubirii !
Textele ce le pun la dispoziţia cititorului nu au intenţia să ofere răspunsuri finale,oferirea lor este parte a unui proces continuu de căutare,atât a mea cât şi a voastră.
Dumnezeu să vă binecuvinteze !



duminică, 30 octombrie 2011

Cum poti sa dobandesti dragostea





  Sa ne cercetam mereu,cu atentie si sa cerem de la Dumnezeu:Doamne iubeste Tu prin mine!
Doamne,mangaie Tu prin mine! Sa cerem fara incetare iubire si vom dobandi.
Si ca sa intelegem,sa facem o experienta sa ne gandim la o persoana antipatica noua.
Antipatia este un sentiment pe care nu-l putem controla.Ne trezim ca cineva necunoscut
pe care-l vad prima oara imi este antipatic,desi nu am nimic cu el ,nu am vorbit ca sa-l cunosc
nu ne-am certat,dar totusi la prima vedere imi este antipatic.Si te intrebi:Doamne,cum sa
iubesc o asemenea persoana?Te-ai gandit la mine cand ai dat porunca asta?Nu vezi cat
sunt de neputincios?
Si El iti va raspunde :iubeste-o asa cum o iubesc eu!Iubeste cu puterea pe care ti-o dau eu!
Si vei vedea minuni!Dumnezeu face minuni,daca Ii cerem,numai sa ne induram sa-I cerem!
Apoi sa intelegem ca iubirea nu este un sentiment!Porunca este sa-l iubeste pe aproapele
ca pe tine insuti.Pai ce,eu,ma iubesc pe mine sentimental?Cand ma scol din somn ,imi zic
,Te-ai trezit iubire?Hai sa ne spalam...mmmm,ce te mai iubesc!?
Da de unde!Ci simplu si firesc;daca ma doare capul,ma leg la cap,daca mi-e foame ,mananc,
daca-mi e sete beau,daca-s obosita ma odihnesc.Uite ,asa trebuie sa-l iubim pe aproapele
Daca insa avem si sentimente pentru el,acestea coloreaza iubirea,dar nu o motiveaza.
De exemplu:daca o iubesc pe mama,nu inseamna sa-i spun toata ziua ,,Mama ce mult te
iubesc!Dar nu lasi usa deschisa la frigider ,ca stii ca se necajeste,nu trantesc usa cand
ea doarme.Iubirea e facuta din lucruri mici.In situatii mari ,multi oameni se poarta
frumos,n-ati vazut si deputatii,pana la alegeri se poarta frumos dar dupa aceea?!
Inainte de a te marita ori insura,sa te uiti cum se poarta prietenul sau prietena cu lucrurile
mici,cum a pus paharul,cum a tras scaunul,cat de atent este cu copii,acolo in gesturile
de zi cu zi vei vedea daca iubeste si cum iubeste!
Daca iti pasa de vecini tai de ceilalti oameni,cand pleci la munca si treci prin dreptul
usi lor spune:Doamne miluieste pe Vasile,Ion,Ana..etc,nu zice nimeni sa suni la usa
sa spui ,,Buna dimineata!Te pup vecine,te iubesc!Nu e nevoie !Totul e atat de simplu!
Numai ca pentru asta trebuie sa vorbim mereu cu Dumnezeu,sa-Icerem sa ne ajute,sa-i
mangaie pe cei din jurul nostru prin noi,si uite asa invatam sa iubim.
Un zambet poate salva viata unui om,noi nu stim
pentru ca viata noastra e ascunsa ,cu Hristos in Dumnezeu !
                                                   Sa ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.